mandag 31. januar 2011

Bedre sent enn aldri

Det begynner å bli en stund siden forrige blogginnlegg nå og synes ikke at jeg burde utsette det sånn veldig mye lenger. Siden sist har jeg vært nesten en mnd i Kenya med blant annet Infield sammen med de andre Hald-studentene i Afrika, julefeiring på stranda i Mombasa sammen med 14 andre, nyttårsfeiring i Watamu sammen med Øystein og safari på nyåret med Øystein, Vårin, Birgit og Jokke. Det ble mange lange bussturer og gjerne på natta så reisekondisen er på topp.

Tilbake i Mbale var de første ukene veldig løse og gikk stort sett med til å leke med ungene. Hadde også et lite besøk av Malene som var i Uganda gjennom Hald i fjord. Øystein har hatt besøk av sin bror og dama til broren. Sist helg hadde jeg besøk av syv av jentene som er i Uganda så da ble det fjelltur, baking, kortspill og brettspill.

Forrige uke var jeg syk nesten hele uken med feber, vondt i hodet, vondt i halsen og leddsmerter, som etter et par sykehusbesøk viste seg å være tyfoid. Men er nå heldigvis helt frisk igjen og har tilbrakt store deler av helgen ute på solterrassen.

Vi har endelig fått arbeidsplanen vår (bare tre måneder for sent) og i løpet av uken starter den nye rehabiliteringsklassen mens de forrige går inn i vanlig skole sponset av CRO. Det skal bli godt å få litt faste rammer rundt arbeidet å få litt konkrete arbeidsoppgaver.

Legger ut en del bilder som kompansasjon for mitt korte og relativt forsinkede innlegg (et bilde sier mer enn tusen ord vettu);


















































Bildene ble ikke helt kronologiske men viser litt av hva jeg har drevet med den siste tiden...

1 kommentar:

  1. Hei Anders
    Godt at du var frisk igjen og klar for innsats. Håper resten av tida i Uganda blir meningsfylt og trivelig. Flotte bilder og takk for god støtte for Øystein. Hans Vidar

    SvarSlett