fredag 8. januar 2010

Singapore forts.


Rett etter at jeg skrev det innlegget i gaar motte jeg ei svenk tjei som jeg har hengt med i gaar kveld og i dag. Den guida turen viste seg aa vaere paa sparkesykkel saa det var jo interressant:-) Sparket rundt i byen i ca fire timer, inkludert et lite stopp der vi fikk oss litt satayspyd med peanottsaus, drit digg. Ble ganske sliten i beina etter hvert, men folte at jeg fikk sett mye av Singapore. Etter turen kom vi tilbake til hostellet og ble sittene og prate med folket en stund foer jeg koyet.

I dag dro Linnea, den svenska tjeien, og jeg til dyrehagen. Paa bussen dit motte vi en tysk fyr som hette Lars, som vi hang med resten av dagen. Var fem timer i dyrehagen og fikk sett enormt mange dyr fra hele verden, inkludert isbjorner!! Etter at dyreparken stengte ventet vi utenfor til Nattsafarien som ligger rett ved siden av aapnet for aa henge litt der ogsaa. Var ganske spesielt aa sitte paa toget og se paa dyrene i morket mens vi kjorte gjennom jungelen. Men vi var ganske slitne etter aa ha gaatt saa mye, saa jeg anbefaler egentlig aa ta de to forskjellige parkene paa to forskjellige dager for aa faa mest mulig ut av det. Paa vei hjem fikk vi i oss litt McDonaldsmat foer jeg naa sitter litt paa face foer jeg koyer. Blir nok til at jeg henger med Lars og Linnea i morra ogsaa, saa det blir kos. Naa er livet bra!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar